ח"כ מקלב בריאיון: "אנחנו נעודד יוזמות לתחבורה פרטית"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ מקלב בריאיון: "אנחנו נעודד יוזמות לתחבורה פרטית"

ח"כ אורי מקלב מעודד את התשובה ליוזמת אוטובוסים פרטיים בריאיון ל"מהדורה המרכזית" אל מול גזירת עליית המחירים בתחבורה הציבורית שמופנת בעיקר נגד המגזר החרדי. מקלב מבהיר, "הכל יחזור אליהם כבומרנג. צריך לזכור ליברמן לא מנהל את העולם"

צילום: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לגל עליות המחירים חסר התקדים ובמיוחד הבשורה היום על העלאת התשלום על התחבורה הציבורית, "הציבור אומר את שלו ולא ניתן להתעלם מיוקר המחיה. משרד התחבורה מנסה לשכנע לנסוע בתחבורה הציבורית ומייקרים את הנסיעות בה, אין כאן תפיסה כלכלית אמיתית מי שפוגע בציבור החרדי פוגע בסוף בכולם" מבהיר מקלב.

מקבל הבהיר כי הציבור החרדי לא ישתוק אל מול עליית המחירים, "הרעיון לתחבורה פרטית הוא טוב. גם אם ינסו להילחם בכך זה לא יצליח. אנחנו נעודד את זה. ככל שהסבסוד בתחבורה הציבורית ירד, הציבור ימצא אלטרנטיבות. ככל שאנחנו סובלים ליברמן נהנה יותר, הוא פוגע בכולם, הציבור החילוני מבין את זה".

מקלב הוסיף והבהיר כי מול ההתקפות של שר האוצר, "אנחנו צריכים להילחם כי אף אחד לא ינצח אותנו. יש אנשים כמו שר האוצר שככל שאנחנו כואבים הוא שמח יותר. אבל ההחלטות שלו שהם לא סבירות זה יפגע בו בסוף כבומרנג. גם בהאזנות זה דבר שפגע בהם בסוף. מי שפוגע בתחבורה ציבורית היום בגלל כמה ערים חרדיות ובדרך יש כמה עוד מקומות והמחאה תצא מהמקומות ההם. הוא לא מנהל את העולם".



1 תגובות

מיין תגובות